Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бринза І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Бринза І. В. Особливості динаміки змін особистісних сенсів студентів [Електронний ресурс] / І. В. Бринза // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_10 Проаналізовано поняття «свідомість» та її компоненти. Розглянуто розуміння особистісного сенсу як складової індивідуальної свідомості. Зазначено, що первинна психодіагностика, вивчення та корекція особистісних сенсів стають вирішальними в психологічному супроводі студентів на всьому етапі навчання. Наведено результати емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення динаміки змін особистісних сенсів студентів. З'ясовано, що зміни, які відбуваються у професійному навчанні студента (етап професійного становлення), спричиняють зміни в сенсовій сфері самосвідомості і, перш за все, особистісних сенсів (екзистенційних, навчальних, саморозвитку). Проанализировано понятие «сознание» и его компоненты. Рассмотрено понимание личностного смысла как составляющей индивидуального сознания. Отмечено, что первичная психодиагностика, изучение и коррекция личностных смыслов становятся решающими в психологическом сопровождении студентов на всем этапе обучения. Представлены результаты эмпирического исследования, направленного на изучение динамики изменений личностных смыслов студентов. Выяснено, что изменения, которые происходят в профессиональном обучении студента (этап профессионального становления), приводят к изменению в смысловом сфере самосознания и, прежде всего, личностных смыслов (экзистенциальных, учебных, саморазвития).Analyzed the concept of «consciousness» and its components. Considered understanding of personal meaning as a component of individual consciousness. Noted that the primary psychological testing, examination and correction of personal meanings becomes crucial psychologically accompanied the students on all learning stage. Presented results of empirical research aimed at studying the dynamics of changes in students' personal meanings. Found that the changes that occur in the professional training of students (step professional development) lead to a change in the semantic field of consciousness and, above all, personal meanings (existential, training, self-development).
| 2. |
Бринза І. В. Співвідношення між показниками екзистанційних ресурсів та переживанням самотності в юнацькому віці [Електронний ресурс] / І. В. Бринза, В. Б. Бедан // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_3 Розглянуто феномен самотності з позиції екзистенціально-гуманістичного підходу як позитивний ресурс, одну з фундаментальних умов особистісного розвитку та критеріїв особистісної зрілості. Визначено, що в юнацькому віці переживання самотності пов’язане з відстоюванням людиною права на власне унікальне та неповторне існування, самостійним вирішенням питань екзистенціального характеру (свободи, сенсу, віри, відповідальності та ін.). В ході емпіричного дослідження встановлено зворотні кореляційні зв’язки між показниками екзистанційних ресурсів і самотності, що свідчить про зумовленість виникнення переживання самотності недостатністю екзистанційних ресурсів особистості. З’ясовано, що в самотньої молоді 16 - 17-ти років спостерігається втрата ресурсів «сенсу» та «віри», але ресурси «милосердя», «свободи» й «прийняття» дозволяють їм справлятися з негативними переживаннями. Виявлено, що для групи не самотньої молоді означеного віку провідними ресурсами є «сенс» і «свобода», а задіяними ресурсами є «віра» та «прийняття».Рассмотрен феномен одиночества с позиции экзистенциально-гуманистического подхода как позитивный ресурс, один из фундаментальных условий личностного развития и критериев личностной зрелости. Определено, что в юношеском возрасте переживание одиночества связано с отстаиванием человеком права на собственное уникальное и неповторимое существование, самостоятельным решением вопросов экзистенциального характера (свободы, смысла, веры, ответственности и т.д.). В ходе эмпирического исследования установлены обратные корреляционные связи между показателями экзистенциальных ресурсов и одиночества, что свидетельствует об обусловленности возникновения переживания одиночества недостаточностью экзистенциальных ресурсов личности. Выяснено, что у одинокой молодёжи 16 - 17-ти лет наблюдается утрата ресурсов «смысла» и «веры», но ресурсы «милосердия», «свободы» и «принятия» позволяют им справляться с негативными переживаниями. Выяснено, что для группы не одинокой молодёжи обозначенного возраста ведущими ресурсами являются «смысл» и «свобода», а задействованными ресурсами являются «вера» и «принятие». Examined the phenomenon of loneliness from the perspective of existential- humanistic approach as a positive resource, one of the fundamental conditions for personal development and personal maturity criteria. Determined that in adolescence loneliness experience associated with defending person's rights to his own unique and unrepeatable existence, independent decision existential issues (freedom, meaning, faith, responsibility, etc.). In the empirical study established inverse correlation between resources and existential loneliness, indicating conditionality of loneliness experience by failure of personal existential resources. Found that lonely young people 16-17 years there has been a loss of resources "meaning" and "faith", but the resources "mercy", " freedom" and "acceptance" allow them to cope with negative feelings. It was found that for the group of not a lonely young people leading resources are the "meaning" and "freedom", and used resources are "faith" and "acceptance".
| 3. |
Бринза І. В. Паттерни особистості, яка готова до психологічних змін [Електронний ресурс] / І. В. Бринза // Наука і освіта. - 2014. - № 11. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_11_10
| 4. |
Поліщук С. З. Обгрунтування вибору варіанту прокладання траси об'їзної автодороги:Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка [Електронний ресурс] / С. З. Поліщук, В. В. Михалик, І. М. Бринза, Т. М. Ткаченко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия : Энергетика, экология, компьютерные технологии в строительстве. - 2013. - Вып. 70. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmeect_2013_70_30
| 5. |
Бринза І. Психодіагностична методика "Парціальні позиції життєстійкості особистості": результати розробки та апробації [Електронний ресурс] / І. Бринза, О. Кузнєцова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2020_1_6
| 6. |
Бринза І. В. Теоретичний аналіз підходів та ознак прогностичних здібностей дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / І. В. Бринза, В. О. Горєлова // Габітус. - 2021. - Вип. 21. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_21_10
| 7. |
Бринза І. Рівень розвитку емоційного інтелекту молодших підлітків та їх батьків: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / І. Бринза // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2021. - Вип. 9. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2021_9_8
|
|
|